dimarts, 27 de maig del 2014

B.S.O. D'UN SOMNI




Pugem al cim i ens mirem amb un somriure,sota els nostres peus, una immensa vall, i al fons, la mar. Escomencem a córrer cap avall!. No hi ha obstacles, no hi ha pedres ni res que ens faça caure, correm com si fórem cavalls desbocats xapant l’herba. De sobte, apareixen amics i companys de totes èpoques, els nostres avis amb vint anys  corren amb nosaltres,al nostre costat,tots somriem enjogassats, uns xiquets ens acacen a taronjades !. Caic, m’alce somrient i continue, anem a la mar!. Un moment, no tinc peus, tinc potes, sóc un galgo, ara una llebre i per fi, un cavall!. Vosaltres també…anem amb l’aire de cara…ummm.  Ningú pot alcançar-me, però no és una competició, anem rient i esquivant taronjades.
Quina oloreta a salitre, xafem la sorra i tornem a ser persones. Ara de cap a l’aigua, nadem a una velocitat increïble, sortim de l’aigua, ara som gavines, ara àguiles, tornem al cim volant,esgotats i contents.
S’acaba la cançó.

4 comentaris:

Morning Star ha dit...

A l'institut, en l'asignatura de música de 1r de BUP, el mestre feia una cosa que anomenava "Sugerencias".
Consistia en posar-nos una peça clàssica i nosaltres havíem d'escriure, en directe, el que ens suggeria.

Allò em va agradar molt, igual que m'ha agradat el que has escrit. Segurament a tu també t'hauria agradat.

Àngels Domenech ha dit...

"No és una competició"... és un somni. Viscut o no. Somiat o no. Tan se val, a la fi un somni.

Molt bonic, Mequetrefe.

MEQUETREFE ha dit...

Morning: m'haguera agradat, i prou. Una de les coses que més m'agrada de la música és la capacitat de "transportar-me", de crear atmòsferes o ambients de tota mena. Com diria el profeta: m'obri la ment.
Àngels: moltes kènkius. A qui no li encanta somniar i res més? Si no fóra per eixos ratets...

MEQUETREFE ha dit...

Morning: m'haguera agradat, i prou. Una de les coses que més m'agrada de la música és la capacitat de "transportar-me", de crear atmòsferes o ambients de tota mena. Com diria el profeta: m'obri la ment.
Àngels: moltes kènkius. A qui no li encanta somniar i res més? Si no fóra per eixos ratets...