dissabte, 7 de març del 2015

EL ROTOVATOR




 
Travessant les dues Marines, el tren passa per un pont, allà baix, es veu un motocultor i un home major llaurant un bancal, les casualitats de la vida fan que deixe el que està fent per veure com passen els automotors mentres jo tinc ni més ni menys a l'Excm. Sr. En Neil Young a les orelles-què gran ets,Neil!-.Em vé al cap una imatge. Ets com un rotovator. Abans que entrares en la meva vida, estava esdevenint una persona erma, m’estava secant i  no oferia res. Simplement estava deixant que els dies passaren, amb les seves tempestes, ones de calor i pedregades sobtades. Quan entrares, ho feres de tamborinada, com quan el rotovator escomença a escarbar la terra.  A poc a poc, des de la superfície i cap endins, amunt i avall has anat remenant fins que has tret tota la mala herba i has desermat el meu ésser.   Has desfet la corfa seca  i l’has barrejada amb el que hi havia al fons.  Has conreat el meu esperit fins el punt que moltes vegades pense que et necessite.
T’estime rotovator!. Ets meravella!