dissabte, 26 d’octubre del 2013

CANÇONS BRUTALS

Brutal: adj. [LC] Semblant a una bèstia, d’una violència salvatge. Maneres brutals. m. [LC] Brut, animal, irracional. adj. [LC] ant. Propi de l’ésser humà en la seva condició d’animal. Tinc una sèrie de cançonetes al cap. Algunes em semblen "lúdicofestives" i d'altres són, directement, dures, agres, amargues, però no se me'n van del cabet, perquè? Doncs perquè diuen veritat com a punys i perquè són boníssimes ...N'he ajuntat unes quantes en una playlist. Ah, un consell; no perdeu de vista (o "d'oïda") a l'amic Nacho Vegas. És trist, sí, però no hi ha cap fantasia en les seves lletres, que són...uf!.Un senyor tròs de cantant i d'artista que m'agrada des dels temps de Manta Ray,el seu primer grup. He posat una mostreta. Allà va!:


Get Your Own Free Hypster.com Playlist.

2 comentaris:

Morning Star ha dit...

Jo diria que eixe llistat em sona prou...
;)

amparo ha dit...

Bona Playlist!

Ara en estos moments em quede en la nº 8
(i en la nº 11 per lo descabellada que és. M'agrada!)


:)